Jak biłem się z pogromcą Bonusa BGC w zbroi rycerza
W życiu zdarzają się nam nietypowe projekty. Takim też był udział w projekcie "Wyzwani" Damiana Zduńczyka oraz Wojtka Goli, znanych z programu "Warsaw Shore".
Pamiętam pierwsze filmiki z walk rycerskich wrzucałem jeszcze na Google Video. Od 11 lat mam konto na YouTube i... prochu tam nie wymyśliłem. Zresztą nie ma się co dziwić - wrzucam filmy z niszowej działalności jaką są sportowe walki rycerskie. Nieco lepiej idzie mi na kontach "służbowych". Film, który nagrał mój przyjaciel "Bójka bananowej młodzieży pod galerią "Złote Tarasy"" osiągnął prawie 700 tys wyświetleń. Ot tyle, by pojawić się na trendsach, chociaż nadal daleko do czołówki polskiego YouTube.
Obserwując właśnie najlepsze filmy polskiego internetu nie prosto zauważyć, że królują na nim: Lord Kruszwil, Stuu i inni młodzieńcy - Abstrahuje pełni tu rolę seniorów rodu. Odbiorca to młody człowiek, konsumujący treści multimedialne od momentu przebudzenia się, aż do późnych godzin wieczornych. I chociaż sam nie rozumiem do końca "podjarki" youtuberami to chciałem zobaczyć jak to działa. No i najważniejsze - chciałem zwiększyć zasięgi sportowych walk rycerskich, a jak to zrobić lepiej niż na YouTube?
Wyzwanie: walcz z rycerzem
Wybór padł na projekt Wyzwani Damiana Zduńczyka oraz Wojtka Goli, znanych z programu "Warsaw Shore". Wiele osób nazywa go polskim Jackass. Koncepcja jest prosta: popularny Stifler i Wojtek podejmują się nietypowych zadań. Im są one "bardziej hardcorowe" tym lepiej. Niby ot, zwykła głupawka jakiej pełno w internecie, ale wykonywana przez celebrytów ma naprawdę spore zasięgi. Influencerzy w rycerstwie - to miał być hit!